Je možné, aby pokladník nemusel při vytváření účtenky zadávat číslo pokladny?
Ruční označení účtenky jako vyskladněná
Lze provést hromadnou účetní likvidaci pokladních dokladů za všechny pokladny najednou?
Lze nastavit, aby účtenka nad 10.000 Kč vstoupila do kontrolního hlášení?
Vystavili jsme pokladní doklad placený kartou, ale platba nakonec proběhla v hotovosti. Lze pokladní doklad opravit?
Primární zobrazení kurzoru v účtence v poli Číslo nebo Název sortimentu
K čemu slouží nabídka Kontrola skladu?
Lze nastavit kontrolu rezervací zboží v účtenkách?
Jak postupovat, pokud proběhne platba terminálem, ale nevznikne účtenka?
Nelze nám opravit již vystavená účtenka. Nevíte proč?
Kde si nastavím předkontování pokladního dokladu?
Kde mohu ověřit, zda je účtenka vyskladněná?
Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu
Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu