Interní zóna Zjistit cenu

Interní zóna

Je možné, aby pokladník nemusel při vytváření účtenky zadávat číslo pokladny?

Publikováno: 26. 11. 2021

Ano je to možné. Pro splnění tohoto požadavku je nutné do přístupových práv daného uživatele zadat pokladnu, na níž bude účtenky vytvářet. To se provede v menu Společné/Nastavení/Přístupová práva na záložce Pokladna ve sloupečku Pokladny pro uživatele. Pokud v tomto sloupci bude uvedeno číslo jediné tuzemské pokladny, otevře se Pořízení účtenky dle požadavku rovnou na záložce Pořízení.

Nenašli jste odpověď?
Kontaktujte nás

Hotline Byznys

Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu

Hotline Mzdy

Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu

Systém Byznys vám přináší Seyfor

Síla dat: Jak na reporting v Byznysu

Registrujte se zdarma na webinář. Ukážeme možnosti reportingu v Byznysu. A odkryjeme jedno překvapení.

To mě zajímá
Zavřít