Interní zóna Zjistit cenu

Interní zóna

Jak postupovat, pokud proběhne platba terminálem, ale nevznikne účtenka?

Publikováno: 15. 9. 2021

V případě, že při platbě kartou dojde k prodlevě v komunikaci terminálu se systémem v momentě placení, může se stát, že se platba standardně provede, nýbrž nevznikne účtenka.

Pro možnost nápravy tohoto ojedinělého stavu je třeba v číselníku pokladen pro chvíli odtrhnout parametr komunikace s platebním terminálem a s tímto nastavením na pokladnu vytvořit účtenku placenou kartou ručně.

Po uložení se uloží tato původně nezvniklá účtenka a zároveň se nenaruší stav peněz v pokladně, jako v případě řešení této problematiky účtenkou placenou hotově, částka se opětovně neodešle ani na terminál, jelikož je pro tuto chvíli odpojen a pokladna s ním nekomunikuje.

Po úspěšném uložení účtenky je třeba znovu komunikaci na pokladně nastavit, aby pro další prodeje již platby na terminál odcházely.

 

Nenašli jste odpověď?
Kontaktujte nás

Hotline Byznys

Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu

Hotline Mzdy

Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu

Systém Byznys vám přináší Seyfor

Síla dat: Jak na reporting v Byznysu

Registrujte se zdarma na webinář. Ukážeme možnosti reportingu v Byznysu. A odkryjeme jedno překvapení.

To mě zajímá
Zavřít