Je možné, aby mohl zákazník hradit v hotovosti cizí měnou?
Jde nastavit tisk pokladního dokladu, aby se automaticky tiskl se zaúčtováním?
Uživatel nemá v pokladním dokladu přístupné tlačítko přijaté/vydané faktury.
Kde mohu znemožnit zásahy pořizování, stornování a upravování pokladních dokladů do určitého data?
Ve výdajovém pokladním dokladu se v číselníku obchodních partnerů nenabízí pro výběr jeden partner.
Jde nastavit možnost, aby platba kartou nebyla zaokrouhlena a platba hotově byla zaokrouhlena?
Promíjení DPH při prodeji respirátorů
Pokud stornuji pokladní doklad, který vznikl denní uzávěrkou, dojde k uvolnění účtenek?
Mohu účtovat více pokladních dokladů najednou?
Mohu vytisknout všechny účtenky za dané období najednou?
Je možné uložit pokladní doklad, pokud se liší datum dokladu a období pro DPH?
Kde mohu najít účtenky, kterou jsou, nebo nejsou vyskladněné?
Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu
Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu