Interní zóna Zjistit cenu

Interní zóna

Je možné uložit pokladní doklad, pokud se liší datum dokladu a období pro DPH?

Publikováno: 18. 12. 2020

Ano, systém dovolí pokladní doklad uložit. Při ukládání probíhá kontrola, zda datum odpovídá na období DPH. Pokud ne, je uživatel upozorněn hláškou, že datum dokladu nespadá do zvoleného daňového období a zda se má daňové období změnit.

Nenašli jste odpověď?
Kontaktujte nás

Hotline Byznys

Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu

Hotline Mzdy

Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu

Systém Byznys vám přináší Seyfor

Síla dat: Jak na reporting v Byznysu

Registrujte se zdarma na webinář. Ukážeme možnosti reportingu v Byznysu. A odkryjeme jedno překvapení.

To mě zajímá
Zavřít