Lze upravit jméno, které se tiskne na účtence?
Lze změnit jméno pokladníka, které se tiskne na účtenkách?
Skončila nám platnost pokladního certifikátu, který používáme pro evidenci tržeb. Jak mohu přenastavit nový certifikát?
Je možné, aby platba kartou nebyla zaokrouhlená?
Jak mohu v pokladně zamezit výdeji zboží do mínusu?
Lze kontrolovat u účtenek, zda je vyplněné DIČ?
Jak nastavit, aby se i doklad, který je uhrazen platební kartou propsal do EET?
Je možné vytvořit účtenku pomocí dotykového displeje?
Je možné vytvořit účtenku pomocí dotykového displeje?
Lze jí do pokladního dokladu dotáhnout zápornou přijatou fakturu?
Proč mi nefunguje EET certifikát? Při ověření spojení EET v číselníku pokladen se hlásí chybu: "Chyba při generaci PKP a BKP kódů!"?
Kde ověřím skutečný stav pokladny s konečným stavem účetním?
Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu
Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu