Jak stornovat pokladní doklad, který byl odeslán do EET?
Lze zadat, když chce zákazník hradit část platby hotově a zbylou částku k úradě zaplatit kartou?
Mohu tisknout pokladní doklady rovnou se zaúčtováním?
Z jakého důvodu se jedninému uživateli nenabízí určitá pokladna?
Proč mi nezle vystavit účtenka v cizí měně?
Mohu uhradit částečně fakturu přes pokladní doklad?
Kde zadám počáteční stav pokladny?
V příjmovém pokladním dokladu se v číselníku obchodních partnerů nenabízí pro výběr jeden partner.
Nechci, aby se mi zaokrouhlovaly pokladní doklady placené kartou.
Jak se řeší haléřové vyrovnání při hotovostní platbě vystavené faktury (nezaokrouhlené na celé koruny)?
Co znamená v pokladním dokladu znak B v kolonce DPH?
Jak zkontroluji, zda mám provázanost pokladních dokladů, účtenek a skladových dokladů ?
Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu
Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu