Kde zjistím stavy jednotlivých pokladen k určitému datu?
Kde a jak mohu provést Uzávěrku pokladny?
Lze zakázat opravu účtenky?
Proč mi nevstupují údaje z Modulu Pokladna do zakázek?
Lze jí do pokladního dokladu dotáhnout zápornou přijatou fakturu?
Potřebuji zadat do pokladního dokladu režim přenesené daňové povinnosti v pokladním dokladu.
Kde mohu ověřit, že všechny doklady odešly do EET ?
Lze vystavit účtenka v cizí měně?
Je možné, aby pokladní pokaždé nemusel při vytváření účtenky zadávat číslo pokladny?
Nelze mi zadat kód PDP v soupisu pokladního dokladu
Jak mohu předkontovat pokladní doklad?
Nechceme, aby se náklady a výnosy z pokladního dokladu při vyplněném čísle zakázky přenášely do modulu Zakázky.
Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu
Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu