Interní zóna Zjistit cenu

Interní zóna

Lze zakázat opravu účtenky?

Publikováno: 20. 11. 2020

Zákaz opravy účtenky lze nastavit v modulu Pokladna/Obsluha/Nastavení/Změna implicitního nastavení na záložce Prodej zboží. Zde je potřeba nastavit parametr Zpětná oprava účtenky na hodnotu “N“.

Parametr je možné také nastavit na hodnotu Nevyskladněné. Poté bude možné opravit pouze ty účtenky, ke kterým neexistuje výdejka ve skladu.

Nenašli jste odpověď?
Kontaktujte nás

Hotline Byznys

Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu

Hotline Mzdy

Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu

Systém Byznys vám přináší Seyfor

Síla dat: Jak na reporting v Byznysu

Registrujte se zdarma na webinář. Ukážeme možnosti reportingu v Byznysu. A odkryjeme jedno překvapení.

To mě zajímá
Zavřít