Jaké jsou možnosti oprav, pokud je vytvořena výdejka z účtenky?
Jak zajistit, aby se po uložení účtenky zobrazoval formulář s volbou tisku účtenky
Jak nastavit tisk pokladního dokladu s kontací?
Jak zadat účtenku s nižším než aktuálním datem?
Lze v pokladním dokladu zakázat výdej zboží do mínusu?
Je možné smazat již vytvořenou účtenku?
Je možné přečíslovat pokladní doklad, který byl vytvořený do špatné řady?
Naplnění řádek Pokladního dokladu / účtenky přes E-import
Jak zadat příjmový pokladní doklad za plyn, který je osvobozený od daně?
V číselníku Kódy pohybu mi nelze smazat kód 002. Z jakého důvodu?
K čemu slouží parametr v nastavení pokladny Zobrazit hlášení o uložení účtenky?
Zadání pokladního dokladu v přenesené daňové povinnosti
Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu
Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu