Interní zóna Zjistit cenu

Interní zóna

Je možné smazat již vytvořenou účtenku?

Publikováno: 4. 2. 2022

Vymazat účtenku nebo jí stornovat není možné. Storno účtenky se provádí tzv. Vratkou. V nabídce Prodej zboží se na záložce Seznam zboží nachází tlačítko “Vratka”. Po jeho stisku dojde k zobrazení filtru s výběrem již  vystavených účtenek, kde vybereme požadovanou účtenku (případně jednotlivé položky, případně jen požadované množství) a stiskneme tlačítko “Vyber”. Tak dojde k dotažení vybraných položek s mínusem do nové účtenky a následně je možné tuto vratku uložit. Vratku účtenky není možné provést přes nabídku Editace účtenky (tlačítko “Vratka” není aktivní).

Nenašli jste odpověď?
Kontaktujte nás

Hotline Byznys

Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu

Hotline Mzdy

Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu

Systém Byznys vám přináší Seyfor

Síla dat: Jak na reporting v Byznysu

Registrujte se zdarma na webinář. Ukážeme možnosti reportingu v Byznysu. A odkryjeme jedno překvapení.

To mě zajímá
Zavřít