Interní zóna Zjistit cenu

Interní zóna

Je možné přečíslovat pokladní doklad, který byl vytvořený do špatné řady?

Publikováno: 28. 1. 2022

Bohužel pokladní doklad nelze přečíslovat. Je potřeba provést storno pokladního dokladu, případně storno z EET, pokud byl doklad odeslán do EET. Následně se musí pokladní doklad vytvořit znovu do správné řady. 

Nenašli jste odpověď?
Kontaktujte nás

Hotline Byznys

Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu

Hotline Mzdy

Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu

Systém Byznys vám přináší Seyfor

Síla dat: Jak na reporting v Byznysu

Registrujte se zdarma na webinář. Ukážeme možnosti reportingu v Byznysu. A odkryjeme jedno překvapení.

To mě zajímá
Zavřít