Interní zóna Zjistit cenu

Interní zóna

Z jakého důvodu se jedninému uživateli nenabízí určitá pokladna?

Publikováno: 8. 11. 2019

Pokud se uživateli např. při pořizování nového pokladního dokladu nenabízí číslo pokladny, které v Číselníku pokladen existuje, pravděpodobně má nastaveno v přístupových právech omezení pouze na vyjmenované pokladny. Seznam přístupných pokladen (tedy těch, které se uživateli nabízejí v číselníku na klávesu F6) je uveden v menu BYZNYS/Nastavení/Zobrazení přístupových práv na záložce Pokladna. Přidání nové pokladny do tohoto seznamu přístupných pokladen se provádí opět v záložce Pokladna, ovšem v nabídce BYZNYS/Nastavení/Přístupová práva.

Nenašli jste odpověď?
Kontaktujte nás

Hotline Byznys

Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu

Hotline Mzdy

Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu

Systém Byznys vám přináší Seyfor

Síla dat: Jak na reporting v Byznysu

Registrujte se zdarma na webinář. Ukážeme možnosti reportingu v Byznysu. A odkryjeme jedno překvapení.

To mě zajímá
Zavřít