Pravděpodobně není nastaven modul Pokladna zakázkově.
Je možné uložit pokladní doklad, pokud se liší datum dokladu a období pro DPH?
Proč mi nejde opravit parametr EET v pokladním dokladu ?
Proč mi nejde opravit parametr EET v pokladním dokladu ?
Před provedením denní uzávěrky jsem u jedné účtenky zadala platbu hotově místo kartou, lze to opravit?
Kde můžu upravit jméno, které se tiskne na účtence?
Můžu nastavit kurzor v účtence primárně do pole Číslo nebo Název sortimentu ?
V pokladním dokladu se mi pod tlačítkem přijaté faktury nenabízí záporná faktura. Lze jí do pokladního dokladu dotáhnout?
Úhrada účtenky v cizí měně
K čemu slouží nabídka Přehled vyskladnění?
Jak předkontovat pokladní doklad ?
Je možné udělat vratku více účtenek najednou?
Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu
Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu