Lze přiřadit výdaj z pokladny ke konkrétní zakázce?
Lze při výdeji ze skladu uhradit výdejku účtenkou?
Jak změním jméno pokladníka, které se tiskne na účtenkách?
Pořídli jsme novou tiskárnu účtenek. Kde ji v systému nastavím pro tisk?
Některé doklady nejsou odeslány do EET z důvodu výpadků připojení k internetu. Jak zařídit, abychom nezapomněli dodatečně doklady do EET odeslat?
Platby kartou se nemusí evidovat v EET. Lze je ale přesto odesílat do EET?
Snažím se v nabídce Přehled účtenek vytisknout účtenku, ale systém hlásí: "Chyba v definici tiskáren"...
Mohu si za celý minulý měsíc vytisknout všechny účtenky najednou?
Od 1. 3. 2018 pokladní doklady a účtenky hrazené plně kartou nepodléhají EET, je nutné ještě něco nastavovat?
Mohu tisknout pokladní doklady rovnou se zaúčtováním?
Jakým způsobem mohu do účtenky načítat zboží čtečkou čárového kódu?
Lze opravit částku na pokladním dokladu, který vznikl z výdejky?
Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu
Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu