Je možné nastavit odesílání pokladních dokladů na EET, které nebyly odeslány v běžném režimu nebo jsou v zjednodušeném režimu?
Nepodařilo se nám odeslat pokladní doklad v běžném režimu na EET, co teď?
Jak provést storno pokladních dokladů odeslaných na EET?
Jak provedu storno účtenky?
Lze opravit částka na pokladním dokladu, který vznikl z výdejky?
Lze vytisknout pokladní doklad včetně kontace?
Je možno při načítání sortimentu čtecím zařízením, v “Prodeji zboží”, rovnou zadat počet kusů?
Mohu ručně zvolit, aby příjmový pokladní doklad nebyl odeslán v režimu EET?
Je možné vybírat v účtence sortiment pomocí EAN?
Lze kombinovat klasický typ pokladního dokladu s přenesenou daňovou povinností?
Třídění pokladní knihy.
Sestava Výčetka platidel
Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu
Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu