Interní zóna Zjistit cenu

Interní zóna

Nepodařilo se nám odeslat pokladní doklad v běžném režimu na EET, co teď?

Publikováno: 17. 3. 2017

Pokud z jakéhokoliv důvodu (výpadek internetu, atd) nedošlo k odeslání pokladního dokladu v běžném režimu na EET, je potřeba je odeslat ručně. To provedeme v Pokladna/Obsluha v nabídce Seznam dokladů EET, kde máme možnost neprovedené účtenky a pokladní doklady odeslat přes tlačítko Odešli do EET.

Nenašli jste odpověď?
Kontaktujte nás

Hotline Byznys

Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu

Hotline Mzdy

Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu

Systém Byznys vám přináší Seyfor

Síla dat: Jak na reporting v Byznysu

Registrujte se zdarma na webinář. Ukážeme možnosti reportingu v Byznysu. A odkryjeme jedno překvapení.

To mě zajímá
Zavřít