Jak označit účtenku jako vyskladněnou, i když vyskladňována nebude?
Jak nastavit možnost využití funkčnosti Cashback?
Pořízení daňového dokladu v Režimu přenesení daňové povinnosti.
Jak nastavit dotaz na tisk účtenky při jejím uložení?
Chci vystavit účtenku v měně, ale pokud zadám číslo valutové pokladny, nemohu účtenku vytvořit.
Při editaci účtenky se objeví hláška, že účtenka je pořízena v jiném režimu a editace tak není možná.
K čemu slouží v pokladním dokladu pole Typ (za polem Příjem/Výdaj)?
K čemu slouží parametr Kontrola zaokrouhlení v číselníku pokladen?
Je možné uhradit účtenku v jiné měně než v tuzemské?
Chci, aby se při tvorbě účtenky otevřel formulář rovnou na první záložce Pořízení. Jak to udělat?
Zjištění stavu pokladny na konci pracovního dne.
Jak poznat, že pokladní doklad s příznakem B (převod do banky), byl již zpracován likvidací v bance?
Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu
Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu