Neodchází doklady do EET, kde najdu log chyby?
Vytisknul jsem si pokladní doklad, jsou na něm kódy FIK a BKP, ale neodešel do EET...
Včera před denní uzávěrkou jsem u jedné účtenky zadala platbu hotově místo kartou, lze to opravit?
Na účtence nemám FIK a BKP kód, proč?
Nevím, zda funguje odesílání do EET a jestli nám odcházejí doklady...
Mohu fakturu v EUR uhradit z korunové pokladny?
Do EET jsme odeslali příjmový pokladní doklad s červencovým datem, ale měl mít srpnové, co máme dělat?
Vystavuji doklad v přenesené daňové povinnosti, ale nemohu ho uložit...
Nemohu opravovat pokladní doklad, i když období ještě není uzavřeno, proč?
Doklady se mi neodesílají do EET, co mám dělat?
Jak stornovat účtenku odeslanou do EET?
Jaké jsou režimy pro odeslání pokladních dokladů do EET?
Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu
Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu