Interní zóna Zjistit cenu

Interní zóna

Nemohu opravovat pokladní doklad, i když období ještě není uzavřeno, proč?

Publikováno: 31. 7. 2017

Pokladní doklad nelze editovat, pokud byl vytvořen automaticky z účtenky. Opravit lze tedy účtenku, avšak pokud byla odeslána do EET, nelze opravovat částku účtenky ani datum. Pouze např. odběratele nebo způsob úhrady.

Pokud potřebujeme opravit cenu nebo datum, je nutné účtenku stornovat vratkou a vystavit novou účtenku se změněnou cenou či datem.

Nenašli jste odpověď?
Kontaktujte nás

Hotline Byznys

Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu

Hotline Mzdy

Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu

Systém Byznys vám přináší Seyfor

Síla dat: Jak na reporting v Byznysu

Registrujte se zdarma na webinář. Ukážeme možnosti reportingu v Byznysu. A odkryjeme jedno překvapení.

To mě zajímá
Zavřít