Interní zóna Zjistit cenu

Interní zóna

Do EET jsme odeslali příjmový pokladní doklad s červencovým datem, ale měl mít srpnové, co máme dělat?

Publikováno: 4. 8. 2017

Je potřeba doklad odeslaný s chybným datem stornovat - v nabídce Pokladní kniha / Storno pokladního dokladu se na něj nastavíte kurzorem a stisknete tlačítko "Storno z EET" (nikoli "Stornovat pokladní doklad"!).

Poté se doklad zobrazí se zápornou částkou a uložením se odešle do EET záporně.

Nyní vytvoříte nový pokladní doklad se správným datem a odešlete do EET.

Nenašli jste odpověď?
Kontaktujte nás

Hotline Byznys

Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu

Hotline Mzdy

Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu

Systém Byznys vám přináší Seyfor

Síla dat: Jak na reporting v Byznysu

Registrujte se zdarma na webinář. Ukážeme možnosti reportingu v Byznysu. A odkryjeme jedno překvapení.

To mě zajímá
Zavřít