Interní zóna Zjistit cenu

Interní zóna

Doklady se mi neodesílají do EET, co mám dělat?

Publikováno: 31. 7. 2017

Zda spojení se serverem etrzby.cz skutečně nefunguje a doklady se neodesílají ověříme nejprve v Číselníku pokladen: tlačítko Nastavení EET -> Ověření spojení.

Pokud systém hlásí chybu je potřeba:

1) zkontrolovat, zda je nainstalován software Bnet

2) správně nainstalovat podpisový certifikát pro EET, se zaškrtnutým parametrem "Označit tento klíč jako exportovatelný" při instalaci.  

Nenašli jste odpověď?
Kontaktujte nás

Hotline Byznys

Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu

Hotline Mzdy

Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu

Systém Byznys vám přináší Seyfor

Síla dat: Jak na reporting v Byznysu

Registrujte se zdarma na webinář. Ukážeme možnosti reportingu v Byznysu. A odkryjeme jedno překvapení.

To mě zajímá
Zavřít