Interní zóna Zjistit cenu

Interní zóna

Vystavili jsme pokladní doklad placený kartou, ale platba nakonec proběhla v hotovosti. Lze pokladní doklad opravit?

Publikováno: 8. 10. 2021

Ano lze. V opravě pokladního dokladu je potřeba odmazat údaje o platbě kartou tzn. smazat kartu z pole Karta a tím se automaticky smaže částka z pole Placeno kartou. Následně se pokladní doklad bere jako hotovostní.

Nenašli jste odpověď?
Kontaktujte nás

Hotline Byznys

Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu

Hotline Mzdy

Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu

Systém Byznys vám přináší Seyfor

Síla dat: Jak na reporting v Byznysu

Registrujte se zdarma na webinář. Ukážeme možnosti reportingu v Byznysu. A odkryjeme jedno překvapení.

To mě zajímá
Zavřít