Nejde nám přidat řidiče do číselníku řidičů. Tlačítko přidej, je na formuláři zašedlé (neaktivní). Jak máme přidat do číselníku nového řidiče?
V letošním roce se měnily sazby stravného, jízdného a PHM. Jak máme tyto legislativní změny provést?
Kde a jakým způsobem zrušíme prodejní cenu, kterou již nepoužíváme?
Jak odstranit staré statistiky STK, které se nám zobrazují při spuštěné kontrole statistik STK v modulu Doprava.
Lze opravit cenu na objednávce, která už byla vyfakturovaná?
Jak přiřadit vzniklé náklady na konkrétní vozidlo, tak, aby se nám zobrazovaly v sestavě „Hospodářský list vozidla v Dopravě“?
Jak přidat do číselníku řidičů dalšího řidiče, když tlačítko „přidej“ je nepřístupné?
Lze změnit číslo cestovního příkazu?
Je možné přidat položky do CP, pokud už na něj existuje pokladní doklad.
Při pořízení stazky se nám v číselníku automobilů nezobrazuje SPZ automobilu, tudíž nám nejde vystavit stazka.
Jak máme vystavit cestovní příkaz, pokud se služební cesty zúčastnilo více zaměstnanců?
Jak nastavit míru krácení stravného u cestovních příkazů?
Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu
Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu