Interní zóna Zjistit cenu

Interní zóna

Nápověda: Doprava

Nejde nám přidat řidiče do číselníku řidičů. Tlačítko přidej, je na formuláři zašedlé (neaktivní). Jak máme přidat do číselníku nového řidiče?

Publikováno: 2. 3. 2010

V letošním roce se měnily sazby stravného, jízdného a PHM. Jak máme tyto legislativní změny provést?

Publikováno: 2. 3. 2010

Kde a jakým způsobem zrušíme prodejní cenu, kterou již nepoužíváme?

Publikováno: 4. 2. 2010

Jak odstranit staré statistiky STK, které se nám zobrazují při spuštěné kontrole statistik STK v modulu Doprava.

Publikováno: 4. 2. 2010

Lze opravit cenu na objednávce, která už byla vyfakturovaná?

Publikováno: 15. 1. 2010

Jak přiřadit vzniklé náklady na konkrétní vozidlo, tak, aby se nám zobrazovaly v sestavě „Hospodářský list vozidla v Dopravě“?

Publikováno: 15. 1. 2010

Jak přidat do číselníku řidičů dalšího řidiče, když tlačítko „přidej“ je nepřístupné?

Publikováno: 20. 12. 2009

Lze změnit číslo cestovního příkazu?

Publikováno: 20. 12. 2009

Je možné přidat položky do CP, pokud už na něj existuje pokladní doklad.

Publikováno: 26. 11. 2009

Při pořízení stazky se nám v číselníku automobilů nezobrazuje SPZ automobilu, tudíž nám nejde vystavit stazka.

Publikováno: 26. 11. 2009

Jak máme vystavit cestovní příkaz, pokud se služební cesty zúčastnilo více zaměstnanců?

Publikováno: 26. 11. 2009

Jak nastavit míru krácení stravného u cestovních příkazů?

Publikováno: 27. 10. 2009

Nenašli jste odpověď?
Kontaktujte nás

Hotline Byznys

Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu

Hotline Mzdy

Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu

Systém Byznys vám přináší Seyfor

Síla dat: Jak na reporting v Byznysu

Registrujte se zdarma na webinář. Ukážeme možnosti reportingu v Byznysu. A odkryjeme jedno překvapení.

To mě zajímá
Zavřít