Interní zóna Zjistit cenu

Interní zóna

Lze opravit cenu na objednávce, která už byla vyfakturovaná?

Publikováno: 15. 1. 2010

Ano, ale je nutné mít tento zásah povolen v přístupových právech Dopravy. Zde je parametr Oprava. Obj., který po zatržení zpřístupní tlačítko Odemknou objednávku na detailu objednávky. Ovšem je nutné pamatovat na to, že provedená oprava se promítne v objednávce i ve stazce, ale už se nepromítne do již vytvořené faktury (případně pokladním dokladu), tam je nutné opravu provést ručně.

Nenašli jste odpověď?
Kontaktujte nás

Hotline Byznys

Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu

Hotline Mzdy

Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu

Systém Byznys vám přináší Seyfor

Síla dat: Jak na reporting v Byznysu

Registrujte se zdarma na webinář. Ukážeme možnosti reportingu v Byznysu. A odkryjeme jedno překvapení.

To mě zajímá
Zavřít