Jak nastavím automatické upozornění blížících se konců vypršení statistik například STK ?
Potřebuji zamezit použití prodejních cen (tarifů) ve stazkách, tak aby se tyto ceny ani nenabízely.
Jak se dostane náklad do zakázky uvedené na stazce ?
Mohu na grafické dispečerské plachtě vidět i naplánované servisní prohlídky a opravy ?
Lze v grafickém zobrazení dispečerské plachty si seřadit vozidla podle vlastního uspořádání, řazení abecedně podle RZ nebo Skupiny je pro mě nepřehledné ?
Dojde při dodatečné změně počátečního stanu tachometru v číselníku automobilů k přepočtu koncového stavu ?
Jak jednoduše rezervuji vozidlo nebo stroj na určitý čas a výkon?
Kde uvidím historii středisek, kterým bylo vozidlo přiřazeno ?
Lze odmazat stazky natažené z platebních (tankovacích) karet ? Občas se stane že poskytovatel karet pošle dodatečně soubor karet podruhé – doplněný o další transakce.
Jakým způsobem zkopíruji na dispečerské plachtě objednávku přepravy ?
Lze si někde ihned upravit sazby tuzemského stravného, bez nahrání nové verze systému ?
Kde si mohu definovat texty pro řádky faktury vydané pří fakturaci výkonů ze stazek ?
Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu
Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu