Na objednávku byla pořízena faktura nebo již byla vyúčtována stazka, je možné ji opravit?
Při pořízení stazky v modulu doprava se mi nezobrazuje pole pro zadání mýta, jak je to možné?
Jak zadám popis cesty při pořizování stazky v modulu doprava když ji nemám v číselníku stálých cest?
Proč při exportu dat do XML souboru při Výpočtu silniční daně a následně i jejich načtení do Portálu veřejné správy Daňové přiznání k silniční dani tento portál hlásí chybu: Zdvihový objem motoru v ccm nesmí být vyplněn, pokud Kód druhu vozidla není 1 ne
Jak dlouhý název mohu zadat do „Tovární značky“ v Číselníku automobilů, záložce Detail
Jaká hmotnost vozidla se má zadat do kolonky „Celková hmotnost“ při zadávání automobilu v Číselníku automobilů, když ve velkém technickém průkazu je jen 1) Užitková hmotnost 2) Nejvyšší technicky přípustná hmotnost 3) Povolená hmotnost?
Proč v modulu Doprava – Sestava – Dodržení norem v Podmínce pro tisk se mají zahrnovat do zpracování také přívěsy a návěsy?
Jak se stanoví výše zahraničního stravného, pokud zaměstnanec při služební cestě překračuje hranice více států?
Při pořízení stazky se nedá zadat SPZ přípojného vozidla – nabídka vůbec není na formuláři. Jak docílit toho, aby tam byla?
Jaká práva musí mít uživatel, aby mohl v nabídce Doprava - Učetní likvidace odeslat účetní doklady přímo do modulu Finanční účetnictví?
Jaké jsou podmínky pro zobrazování aut na mapě?
Při zadání cestovního příkazu volba „Opis cestovního příkazu“ po zadání všech údajů se nic neděje, k čemu je tato nabídka dobrá?
Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu
Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu