Interní zóna Zjistit cenu

Interní zóna

Na objednávku byla pořízena faktura nebo již byla vyúčtována stazka, je možné ji opravit?

Publikováno: 31. 10. 2013
To záleží na tom, jaké má uživatel nastavení přístupových práv do Dopravy. Pokud bude mít uživatel v přístupových právech Dopravy zatržen checkbox "oprava obj." a práva nastaveny na úroveň 3 - 6, bude moci objednávku pomocí tlačítka "odemknout objednávku" opravit údaje - cenu, zakázku, obchodního partnera, středisko, datum. Po provedení opravy se údaje automaticky opraví i ve stazce, ale tato změna se už nepromítne do účetního dokladu či faktury, které již byly vytvořeny. Opravu faktury a účetního dokladu už musí uživatel provést ručně.

Nenašli jste odpověď?
Kontaktujte nás

Hotline Byznys

Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu

Hotline Mzdy

Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu

Systém Byznys vám přináší Seyfor

Síla dat: Jak na reporting v Byznysu

Registrujte se zdarma na webinář. Ukážeme možnosti reportingu v Byznysu. A odkryjeme jedno překvapení.

To mě zajímá
Zavřít