Při zadávání tuzemského cestovního příkazu se na řádcích nezobrazuje stravné, jen celkový jeho součet za všechny řádky. Proč?
Při výpočtu stravného mám nesrovnalosti: například při zahraniční služební cestě, která trvá 2 hodiny v zahraničí a 6 hodin v tuzemsku by měl program spočítat zahraniční stravné 1/3 denní sazby, ale nespočte. Jak je to možné?
Potřebuji fakturovat stazky, ale jen ty v cizí měně. Jaký je nejrychlejší způsob?
V nabídce Pořízení stazky, záložka Výsledek opisu fakturace nelze vytvořít fakturu – tlačítko pro její vytvoření je nedostupné. Jak to?
Při zpracování objednávek ve spedici mám hodně příloh, které musím přisponkovat k dané objednávce. Nelze nějak jednoduše tyto přílohy přetahovat do BYZNYSu?
Při zadávání stazky jsem chybně uvedl druh činnosti. Je možné ji nějak opravit?
Vytvořil jsem si objednávky ve Spedici na různá vozidla, ale tyto se mi na Výpisu objednávek – Režim prohlížení nezobrazují. Jak je to možné?
Jak si prosím v dopravě v číselníku automobilů nastavím, aby se mi zobrazil koncový stav kilometrů, ale k určitému datumu zpětně, např. k 31.12.2013.
Na formuláři v číselníku automobilů má zobrazeno příliš mnoho sloupečků, a při jejich prohlížení ztrácím přehled o které vozidlo se jedná, jde nějak zařídit, aby SPZ byla stále vidět?
Změnil jsem si stav tachometru automobilu. Až budu dělat uzávěrku a vyjíždět sestavu s průměrnou cenou na km, které ujel, tak se mi zobrazí ujeté km správně nebo snížené o změnu na stavu tachometru?
Je nějaké speciální nastavení nebo podmínky pro „Automatickou tvorbu knihy jízd“?
V sestavě Dodržení norem nelze na vybrané vozidlo zobrazit data s hlášením že „Tento automobil nemá konečný stav PHM“. V čem může být problém?
Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu
Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu