Interní zóna Zjistit cenu

Interní zóna

Nápověda: Doprava

Při zadávání tuzemského cestovního příkazu se na řádcích nezobrazuje stravné, jen celkový jeho součet za všechny řádky. Proč?

Publikováno: 28. 7. 2014

Při výpočtu stravného mám nesrovnalosti: například při zahraniční služební cestě, která trvá 2 hodiny v zahraničí a 6 hodin v tuzemsku by měl program spočítat zahraniční stravné 1/3 denní sazby, ale nespočte. Jak je to možné?

Publikováno: 28. 7. 2014

Potřebuji fakturovat stazky, ale jen ty v cizí měně. Jaký je nejrychlejší způsob?

Publikováno: 28. 6. 2014

V nabídce Pořízení stazky, záložka Výsledek opisu fakturace nelze vytvořít fakturu – tlačítko pro její vytvoření je nedostupné. Jak to?

Publikováno: 28. 6. 2014

Při zpracování objednávek ve spedici mám hodně příloh, které musím přisponkovat k dané objednávce. Nelze nějak jednoduše tyto přílohy přetahovat do BYZNYSu?

Publikováno: 28. 6. 2014

Při zadávání stazky jsem chybně uvedl druh činnosti. Je možné ji nějak opravit?

Publikováno: 28. 6. 2014

Vytvořil jsem si objednávky ve Spedici na různá vozidla, ale tyto se mi na Výpisu objednávek – Režim prohlížení nezobrazují. Jak je to možné?

Publikováno: 16. 5. 2014

Jak si prosím v dopravě v číselníku automobilů nastavím, aby se mi zobrazil koncový stav kilometrů, ale k určitému datumu zpětně, např. k 31.12.2013.

Publikováno: 16. 5. 2014

Na formuláři v  číselníku automobilů má zobrazeno příliš mnoho sloupečků, a při jejich prohlížení ztrácím přehled o které vozidlo se jedná, jde nějak zařídit, aby SPZ byla stále vidět?

Publikováno: 16. 5. 2014

Změnil jsem si stav tachometru automobilu. Až budu dělat uzávěrku a vyjíždět sestavu s průměrnou cenou na km, které ujel, tak se mi zobrazí ujeté km správně nebo snížené o změnu na stavu tachometru?

Publikováno: 16. 5. 2014

Je nějaké speciální nastavení nebo podmínky pro „Automatickou tvorbu knihy jízd“?

Publikováno: 8. 4. 2014

V sestavě Dodržení norem nelze na vybrané vozidlo zobrazit data s hlášením že „Tento automobil nemá konečný stav PHM“. V čem může být problém?

Publikováno: 8. 4. 2014

Nenašli jste odpověď?
Kontaktujte nás

Hotline Byznys

Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu

Hotline Mzdy

Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu

Systém Byznys vám přináší Seyfor

Síla dat: Jak na reporting v Byznysu

Registrujte se zdarma na webinář. Ukážeme možnosti reportingu v Byznysu. A odkryjeme jedno překvapení.

To mě zajímá
Zavřít