Interní zóna Zjistit cenu

Interní zóna

Nápověda: Doprava

Mohu požadovat náhrady za jízdné pokud jezdím na motocyklu?

Publikováno: 23. 10. 2015

Mohu nějak změnit číslo již pořízené stazky?

Publikováno: 9. 10. 2015

Když při přiřazení pneumatiky na vozidlo nezadám nebo zadám špatný stav tachometru mohu nějak opravit tento nezadaný nebo špatně zadaný stav tachometru ?

Publikováno: 2. 10. 2015

K čemu slouží checkbox „Identifikace měst verze 2“ na kartě pořízení stazky?

Publikováno: 25. 9. 2015

Mohu nějak V Byznysu zjistit poměrnou měsíční částku ze zálohy silniční daně na jednotlivá vozidla?

Publikováno: 21. 8. 2015

Mohu si na plachtě spedice zobrazit statistiky přípojných vozidel?

Publikováno: 27. 7. 2015

Když mám objednanou přepravu, je možné sledovat kde se právě auto nachází?

Publikováno: 27. 7. 2015

Pokud na kartě spedice vyberu objednávku a kliknu omylem na stornovat objednávku, mohu ji zpět vrátit mezi nestornované?

Publikováno: 22. 6. 2015

Mohu u stazky nastavit zpětně že se jednalo o soukromou cestu?

Publikováno: 22. 6. 2015

Při spuštění modulu doprava se mi zobrazoval formulář Kontrola statistik který jsem vlevo dole odznačil aby se nezobrazoval při spuštění, jak ho nyní zpět zapnu aby se opět zobrazoval?

Publikováno: 28. 5. 2015

Na záložce Cestovní příkaz je dole tlačítko Sazby stravného kde si mohu měnit sazby, kde si ale změním implicitní nastavení které se vyplní automaticky?

Publikováno: 21. 4. 2015

Při pořízení stazky si volím činnost, kde si mohu činnosti editovat nebo přidávat?

Publikováno: 21. 4. 2015

Nenašli jste odpověď?
Kontaktujte nás

Hotline Byznys

Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu

Hotline Mzdy

Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu

Systém Byznys vám přináší Seyfor

Síla dat: Jak na reporting v Byznysu

Registrujte se zdarma na webinář. Ukážeme možnosti reportingu v Byznysu. A odkryjeme jedno překvapení.

To mě zajímá
Zavřít