Interní zóna Zjistit cenu

Interní zóna

Pokud na kartě spedice vyberu objednávku a kliknu omylem na stornovat objednávku, mohu ji zpět vrátit mezi nestornované?

Publikováno: 22. 6. 2015
Ne, stornovanou objednávku nelze vrátit zpět, můžete však vytvořit novou shodnou objednávku, kterou máte označenou jako stornovanou, tlačítkem Kopie v levé spodní části.

Nenašli jste odpověď?
Kontaktujte nás

Hotline Byznys

Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu

Hotline Mzdy

Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu

Systém Byznys vám přináší Seyfor

Síla dat: Jak na reporting v Byznysu

Registrujte se zdarma na webinář. Ukážeme možnosti reportingu v Byznysu. A odkryjeme jedno překvapení.

To mě zajímá
Zavřít