Jakým způsobem lze fakturovat stazky?
Lze si při natažení tankovacích karet pojmenovat nebo označit natahovanou dávku?
Lze vytvořenou objednávku kdykoli stornovat?
V nabídce Spedice – Výpis objednávek se pravým klikem nabídne možnost „Editace“ nebo „Editace (Multivýběr)“. Jaký je rozdíl mezi těmito možnostmi?
V modulu Doprava v nabídce účetní likvidace není detail stazky, proč je tomu tak?
: V modulu Doprava – Spedice na záložce Objednávky si na vstupním filtru zapíši datum pořízení od a do a přesto se mi nezobrazí žádná objednávka, přestože vím, že tam jsou a jsem přihlášen jako správce. Jak je to možné?
Lze vyfakturovat stazku jinak než v modulu fakturace?
Na formuláři Spedice je záložka „Přímá rezervace volných SPZ“, kde se zobrazí volné SPZ, na které nebyla v zadaném intervalu pořízena rezervace. Jak to mám udělat, abych se nemusel vracet zpět do přehledu, tam si vybírat znovu SPZ ?
Na detailu objednávky ve spedici lze typ objednávky vybírat ze seznamu: „Soukromá“, „Soukromě veřejná“ a nebo „Veřejná“. Jaký je mezi nimi rozdíl?
Nelze mi spustit nabídka Pořízení objednávky ve Spedici. Jak je to možné?
V číselníku automobilů na kartě vozidla je počáteční stav tachometru. Jaký je to stav tachometru? Při pořízení? Pokud ano a já jsem si jej neopsal, jakou hodnotu zde mám zadat?
Jak zjistím průměrnou spotřebu vozidla za určité období?
Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu
Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu