Interní zóna Zjistit cenu

Interní zóna

: V modulu Doprava – Spedice na záložce Objednávky si na vstupním filtru zapíši datum pořízení od a do a přesto se mi nezobrazí žádná objednávka, přestože vím, že tam jsou a jsem přihlášen jako správce. Jak je to možné?

Publikováno: 23. 9. 2014

Pokud se nezobrazí objednávky, to znamená, že nejsou vaše (vámi pořízené). Pokud si zaškrtnete na témž formuláři ještě podmínku Pořízené všemi dispečery, tak se vám zobrazí všechny objednávky za zvolené období

Nenašli jste odpověď?
Kontaktujte nás

Hotline Byznys

Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu

Hotline Mzdy

Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu

Systém Byznys vám přináší Seyfor

Síla dat: Jak na reporting v Byznysu

Registrujte se zdarma na webinář. Ukážeme možnosti reportingu v Byznysu. A odkryjeme jedno překvapení.

To mě zajímá
Zavřít