Je možný přesun objednávky na jiný stroj ?
Když již nám spediční objednávku označenou jako odjetou tj. vytvořenou fakturační stazku, jakým způsobem na ní provedu opravu.
Můžu se jako dispečer přes objednávku spedice podívat na fakturu k této objednávce, jestli je již zaplacená ?
Mohu měsíčně účtovat náklady silniční daně ?
Jak provedu natažení z Excelové tabulky kde mám zapsáno tankování ?
Mohu evidovat na stazkách jiné náklady na vozidlo než PHM ?
Mohu si nějak změnit barvy legendy zobrazení statistik u objednávek spedice?
Kde si nastavím aby mě systém upozornil v případě prošlé statistiky?
Nejde mi hotovostně vyúčtovat cestovní příkaz, jak to udělám?
Jde vytvořit kopie stazky?
K čemu slouží zaškrtávátko „Zahrnout tankovací dávku“ ve spodní části formuláře „Opis fakturace“ při pořízení stazky?
Když zvolím v číselníku automobilů typ vozidla „Voz. na elekt. pohon“ proč musím na kartě „Depozit, osv. vozidla“ vyplnit osvobození když toto vozidlo osvobozené je.
Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu
Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu