Interní zóna Zjistit cenu

Interní zóna

Je možný přesun objednávky na jiný stroj ?

Publikováno: 28. 10. 2016
  1. Levé tlačítko myši přesune objednávku na jiný stroj včetně nového data první nakládky, vykládky od do (současná funkcionalita zůstala zachována)
  2. Pravé tlačítko myši přenese objednávku na jiný stroj a zafixuje kompletní hodnoty data původní nakládky, vykládky. Tedy přesunutá objednávka má stejný datum nakládky a vykládky jako původní.
  3. Pravé tlačítko myši a tlačítko Shift (současně) přenese objednávku na jiný stroj, datum a zafixuje původní hodnoty času nakládky a vykládky. Tedy objednávka po přetažení na jiný stroj nebo datum bude mít původní hodnoty času nakládky, vykládky.

Nenašli jste odpověď?
Kontaktujte nás

Hotline Byznys

Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu

Hotline Mzdy

Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu

Systém Byznys vám přináší Seyfor

Síla dat: Jak na reporting v Byznysu

Registrujte se zdarma na webinář. Ukážeme možnosti reportingu v Byznysu. A odkryjeme jedno překvapení.

To mě zajímá
Zavřít