Chci zrušit jednu rezervaci z množiny rezervací pořízené u jednoho automobilu. Zruší se mi, ale vždy všechny rezervace.
Máme zaškrtnutou položku Implicitní norma v Detailu Číselníku norem, ale automaticky se mi nepředvyplňuje Implicitní norma při pořizování stazky.
Máme nový tachometr u automobilu. Jak můžeme opravit stav tachometru u již zadaného automobilu?
V editaci stazky se nezobrazují stazky, které byly vytvořeny natažením Platebních karet dopravy.
Nejde přiřadit zálohu na Cestovní příkaz, položka Výběr záloh na vyúčtování není přístupná.
Potřebujeme fakturovat mýto, ale položka nejde označit.
K čemu složí položka interval v zobrazení mapy?
Ve sloupečku č.25 v Přiznání k dani silniční, se objevilo písmeno A,B,C,D,E či F. Jak se tam dostalo?
Jak nastavit sazbu DPH k položce Mýto?
Rodné číslo (identifikační číslo) na přední straně Přiznání k dani silniční je neúplné. Chybí jedna číslice.
Máme vozidlo používané jednotkami hasičských záchranných sborů nebo dobrovolnými hasiči. Vozidlo má prominutí podle Pokynu D-342. Na co nesmíme zapomenout?
Máme nové auto v číselníku automobilů. Při zpracování silniční daně automobil chybí.
Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu
Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu