Jak vytvořit přímou rezervaci na automobil?
Lze přečíslovat stazku vytvořenou ve špatné řadě?
Mám přístupové právo do Dopravy 4, a přesto nemohu provést přechod na nové období, nabídka je neaktivní – zašedlá.
Je možné v pořízení stazky k osobnímu automobilu dotažení přípojného vozidla?
V Implicitním nastavení Dopravy je neaktivní (zašedlý) parametr „Vést Dopravu zakázkově“
Do výpočtu silniční daně nám vstupuje i automobil, u kterého máme zadán depozit od 01.01.2010
V sestavě Dodržení norem se zobrazují automobily, které mají nulové koncové stavy PHM
Mohu při pořízení stazky automaticky předvyplnit řidiče z karty zvoleného automobilu?
Lze fakturovat stazku v cizí měně?
Je možné si někde zkontrolovat, jestli byla zaplacená záloha na silniční daň za konkrétní vozidlo?
V editaci stazky se mi nezobrazují stazky, které byly vytvořeny natažením CCS karet.
Je možné vyúčtovat cestovní příkaz bezhotovostně i v případě, že záloha nebyla přečerpaná?
Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu
Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu