4) Zpracováváme zálohy silniční daně, ale po výpočtu zálohy se záloha neuloží.Jak uložit vypočtenou zálohou?
Jde v sestavě dodržení norem zobrazit všechny vozy? I bez činnosti?
Jak vyfakturovat cenu Mýta? Kolonka Mýto je při fakturaci neaktivní – nejde zatrhnout.
Jak přidat nakládku a vykládku k již vytvořené objednávce?
Pořídili jsme nový automobil, v číselníku automobilů jsme vyplnili zdvihový objem, typ vozu, zadali jsme evidovat vozidlo a v depozitu zadali datum ná
Nejde mi vytvořit účetní doklad na stazky, které jsou vystaveny na opravu automobilu, vůbec se mi nenačtou do výpisu k fakturaci. Můžete mi poradit?
Nevím, jestli je možné k Cestovnímu příkazu vytvořit účetní doklad na zálohu, na kterou nemá uživatel nastaveny přístupová práva v pokladně, pro naši
Při zobrazení sestavy pohonných hmot se mi zobrazuje cena PHM bez DPH, bylo by možné zobrazení sestavy PHM včetně DPH? Děkuji za odpověď.
Je možné odsunutí GPS dat do historie i za kratší období než-li 6 měsíců?
Změnili jsme princip zakázek v naší firmě. Všechny staré zakázky jsem ve Stazkách od ledna opravila a znova zaúčtovala. Bohužel se mi nic nezměnilo.
Jak zobrazit data odsunuté do historie v mapách?
Jak mám provést opravu vydané objednávky?
Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu
Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu