Zaměstnanci se na služební cestu poskytuje i kapesné. Lze poskytnutou částku do cestovního příkazu zadat jinak než jako vedlejší výdaje?
Je možné pro fakturaci kilometrů ze stazky nastavit jednotný text, který by se do faktury automaticky vpisoval?
Nejde provést opravu pokladního dokladu, který byl vytvořen vyúčtováním Cestovního příkazu. Jak provést opravu?
Řidič překročil provozní zálohu o 10 EUR. Rozdíl chce vyplatit v tuzemské měně. Jak to lze provést s provázáním na Cestovní příkaz?
Nelze přiřadit zálohu na Cestovní příkaz, tlačítko „Výběr záloh na vyúčtování“ není přístupné.
Jak lze vytvořit cestovní příkaz tak, aby byly spočítány náhrady i pro spolujezdce?
Na stazce se objevuje položka „Přepravených osob“. Dá se nějak odstranit?
Při pořízení objednávky ve Spedici není možné se dostat na číselník MJ
Vozidlo bylo od konce minulého roku v depozitu, letos v lednu byl vůz prodán. Jak zadat data, aby vozidlo nevstoupilo do silniční daně?
Přidali jsme nové vozidlo do číselníku automobilů, ale při pořízení stazky se nám nezobrazí jeho SPZ v číselníku automobilů.
V sestavě Čerpání PHM se nám zobrazuje cena PHM bez DPH. Je možné zobrazit sestavu s cenou PHM včetně DPH?
Je možné přidat další nakládku/vykládku k již vytvořené objednávce?
Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu
Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu