Interní zóna Zjistit cenu

Interní zóna

Nejde provést opravu pokladního dokladu, který byl vytvořen vyúčtováním Cestovního příkazu. Jak provést opravu?

Publikováno: 28. 2. 2011

Takto pořízené pokladní doklady není možné opravovat. Pokud je nutné opravit částku, musí být nejprve opraven Cestovní příkaz a následně tak vytvořen nový pokladní doklad.

Nenašli jste odpověď?
Kontaktujte nás

Hotline Byznys

Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu

Hotline Mzdy

Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu

Systém Byznys vám přináší Seyfor

Síla dat: Jak na reporting v Byznysu

Registrujte se zdarma na webinář. Ukážeme možnosti reportingu v Byznysu. A odkryjeme jedno překvapení.

To mě zajímá
Zavřít