Interní zóna Zjistit cenu

Interní zóna

Nápověda: Doprava

Lze na cestovním příkaze provést krácení stravného pouze na jednom řádku?

Publikováno: 30. 9. 2011

Vytváří se cestovní příkaz na vozidlo, které není vedeno jako služební. Přesto nedojde ke spočtení náhrady za PHM.

Publikováno: 30. 9. 2011

Je požadováno fakturovat mýto, ale položka je zavřená a nelze ji označit.

Publikováno: 30. 8. 2011

Jak lze provést opravu vyfakturovaných tun na stazce bez nutnosti stornovat fakturu?

Publikováno: 30. 8. 2011

Omylem jsme vytvořili příkazy k úhradě na zálohu silniční daně za každé vozidlo. Lze to opravit na hromadný příkaz?

Publikováno: 30. 8. 2011

Při vnitrofakturaci dochází ke špatnému zaúčtování, náklady vstupují na špatné středisko.

Publikováno: 30. 8. 2011

Jak provádět natažení výpisu CCS karet v případě, že jedna karta je použita pro více automobilů?

Publikováno: 30. 8. 2011

Po změně tachografu nedošlo k úpravě stavu tachometru ve statistikách

Publikováno: 30. 8. 2011

Lze provést kontrolu stazky oproti účetnímu dokladu?

Publikováno: 30. 8. 2011

V Hospodářském listě voz lepidla se nezobrazují zálohy na silniční daň jako náklad vozidla

Publikováno: 30. 8. 2011

Uživatel by chtěl evidovat termíny zdravotních prohlídek jejich řidičů. Jak lze zadat do systému?

Publikováno: 30. 8. 2011

Při pořizování zahraničního cestovního příkazu je požadavek u některých států používat uživatelem stanovené sazby stravného. Je možné přednastavené sa

Publikováno: 30. 8. 2011

Nenašli jste odpověď?
Kontaktujte nás

Hotline Byznys

Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu

Hotline Mzdy

Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu

Systém Byznys vám přináší Seyfor

Síla dat: Jak na reporting v Byznysu

Registrujte se zdarma na webinář. Ukážeme možnosti reportingu v Byznysu. A odkryjeme jedno překvapení.

To mě zajímá
Zavřít