Lze na cestovním příkaze provést krácení stravného pouze na jednom řádku?
Vytváří se cestovní příkaz na vozidlo, které není vedeno jako služební. Přesto nedojde ke spočtení náhrady za PHM.
Je požadováno fakturovat mýto, ale položka je zavřená a nelze ji označit.
Jak lze provést opravu vyfakturovaných tun na stazce bez nutnosti stornovat fakturu?
Omylem jsme vytvořili příkazy k úhradě na zálohu silniční daně za každé vozidlo. Lze to opravit na hromadný příkaz?
Při vnitrofakturaci dochází ke špatnému zaúčtování, náklady vstupují na špatné středisko.
Jak provádět natažení výpisu CCS karet v případě, že jedna karta je použita pro více automobilů?
Po změně tachografu nedošlo k úpravě stavu tachometru ve statistikách
Lze provést kontrolu stazky oproti účetnímu dokladu?
V Hospodářském listě voz lepidla se nezobrazují zálohy na silniční daň jako náklad vozidla
Uživatel by chtěl evidovat termíny zdravotních prohlídek jejich řidičů. Jak lze zadat do systému?
Při pořizování zahraničního cestovního příkazu je požadavek u některých států používat uživatelem stanovené sazby stravného. Je možné přednastavené sa
Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu
Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu