Interní zóna Zjistit cenu

Interní zóna

Jak mám provést opravu vydané objednávky?

Publikováno: 18. 8. 2009

SPEDICE/Pořízení objednávek – zde zadáte SPZ vozidla na které je objednávka vystavena, poté přepnete na záložku Výpis poptávek, zadáte podmínku např. SPZ automobilu, datum pořízení objednávky atd., kliknete na tlačítko výpis, zobrazí se vydané objednávky dle nastavení filtru, označením konkrétní objednávky a kliknutím na detail v levém spodním rohu okna se otevře již vytvořená objednávka, kterou lze následně opravit. Po opravě je nutné vše uložit kliknutím na tlačítko ULOŽ.

Nenašli jste odpověď?
Kontaktujte nás

Hotline Byznys

Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu

Hotline Mzdy

Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu

Systém Byznys vám přináší Seyfor

Síla dat: Jak na reporting v Byznysu

Registrujte se zdarma na webinář. Ukážeme možnosti reportingu v Byznysu. A odkryjeme jedno překvapení.

To mě zajímá
Zavřít