Interní zóna Zjistit cenu

Interní zóna

Je možné přidat položky do CP, pokud už na něj existuje pokladní doklad.

Publikováno: 26. 11. 2009


Ano je to možné, v menu Doprava/editace cestovního příkazu je možné cestovní příkaz opravovat. Pokud dojde ke změně částky na CP, tak se na vzniklý rozdíl vytvoří nový pokladní doklad.

Nenašli jste odpověď?
Kontaktujte nás

Hotline Byznys

Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu

Hotline Mzdy

Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu

Systém Byznys vám přináší Seyfor

Síla dat: Jak na reporting v Byznysu

Registrujte se zdarma na webinář. Ukážeme možnosti reportingu v Byznysu. A odkryjeme jedno překvapení.

To mě zajímá
Zavřít