Co vyjadřuje nabídka Chyby likvidace?
Jak zamezit opravování starých výpisů?
Jak je možné změnit kurz bankovního výpisu?
Kde najdu účetní doklad, který mi vznikl při likvidaci výpisu?
Jak zadat IBAN do formuláře pro pořízení příkazu k úhradě (inkasu)?
Kde lze v automatické likvidaci zadat, že je přijatá faktura placená s nárokem na skonto?
K čemu slouží parametr Dohledání přijatých faktur podle účtů v ČOP v nastavení modulu Bankovní operace?
Jak opravit koncový stav u výpisu z banky (výpis likvidován Automatickou likvidací)?
Při likvidaci eurového výpisu potřebuji k některým řádkům zadat jiný kurz, než jaký je zadán v hlavičce výpisu.
K čemu slouží nabídka Rekonstrukce stavů bankovní výpisů?
Co znamenají jednotlivé znaky v poli H v Korekci automatické likvidace?
Co je nutné nastavit pro elektronické zpracování banky?
Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu
Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu