Co znamená parametr Periodický výpis?
Při natažení EUR výpisu jsme zavřeli okno pro zadání kurzu a nyní máme na výpise špatné částky, co s tím?
K čemu slouží nabídka Druhá automatická likvidace?
Kde můžu přednastavit účet pro poštovné?
Můžeme si někde zobrazit přehled všech provedených příkazů?
Zadali jsme novou účetní řadu pro účtování výpisů. Při zpracování se ale stále nabízí loňská řada.
Lze automaticky spárovat přijatou fakturu dle účtu obchodního partnera i přes jiné číslo bankovního účtu ve výpisu?
K čemu slouží tlačítko KONTROLA v hromadném pořízení a opravě příkazů k úhradě?
Rozklad souhrnné platby v nataženém výpise
Jak docílit toho, aby se bankovní výpisy číslovaly znovu od 001?
Kde se dá změnit koncový stav bankovního účtu?
Jak přidám nový bankovní účet?
Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu
Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu