Lze v automatické likvidaci zadat, že je přijatá faktura placená s nárokem na skonto?
Lze zadat při likvidaci eurového bankovního výpisu k řádkům rozdílný kurz než je zadán v hlavičce výpisu?
Omylem byl smazán účetní doklad k bankovnímu výpisu. Lze ho opětovně vytvořit?
Zadali jsme novou účetní řadu pro účtování výpisů. Při likvidaci se stále nabízí loňská řada.
Je možné opravit bankovní výpis, který byl již zlikvidován automatickou likvidací?
Lze provést automatickou likvidaci bankovních výpisu z nabídky Bankovní výpisy z banky?
V přímé likvidaci bankovních výpisů chybí tlačítko Ostatní. Kde je možné ho najít?
Jaký je význam tlačítka Exp. v nabídce Hromadné pořízení a oprava příkazů k úhradě?
Je možno vytvořit bankovní příkaz k úhradě bez uvedení variabilního symbolu?
Proč je nabídka Přenos do ÚČTO zašedlá a nelze tak odeslat účetní doklady do finančního účetnictví?
Z jakého důvodu nemůže uživatel spustit nabídku Zpracování avíza platebních karet?
K čemu slouží číselník Stálé příkazy?
Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu
Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu