Lze v uloženém bankovním příkazu opravit bankovní účet "Na vrub"
Co způsobí, že nelze opravit výpis zlikvidovaný Přímou likvidací?
Kde lze změnit přednastavený počet výtisků pro příkazy?
Proč se mi při tisku příkazů k úhradě a po potvrzení o odeslání příkazů do banky nevytvoří soubor pro banku?
Již vytvořený příkaz k úhradě potřebujeme rozdělit na dva či více příkazů.
Uživatel má na záložce Obsluha některé nabídky zašedlé.
Je možné vrátit již zaplacenou zálohu?
Při likvidaci bankovního výpisu přímou likvidací se mi nenabízí pod tlačítkem Pokladna žádné pokladní doklady.
Lze pomocí pevných textů předdefinovat pro automatickou likvidaci i obchodní případ?
Co je nutné nastavit pro elektronické zpracování banky?
Lze změnit kurz bankovního výpisu?
Lze opravit automaticky zlikvidovaný výpis přes přímou likvidaci?
Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu
Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu