Při likvidaci měnového bankovního výpisu se částka měny a další informace o měně nepřenáší do účetního dokladu.
Při vybírání bankovního účtu do podmínky v účetní likvidaci se dotahuje IBAN a na základě toho se nevyhledá žádný výpis.
Banka přechází na nové internetové bankovnictví a nyní nelze nahrát příkazy k úhradě vygenerované systémem Byznys do banky.
Je možné vrátit již zaplacenou zálohu?
Uživatel nemá přístupné nabídky přímou likvidaci a automatickou likvidaci bankovních výpisů. Proč?
Proč se při tisku příkazů k úhradě a po potvrzení o odeslání příkazů do banky nevytvoří soubor pro banku?
Lze již vytvořený příkaz k úhradě rozdělit na dva či více příkazů?
K čemu slouží tlačítko Exp. v nabídce Hromadné pořízení a oprava příkazů k úhradě?
Proč nemá uživatel přístupné nabídky přímou likvidaci a automatickou likvidaci bankovních výpisů?
Při likvidaci eurového výpisu potřebuji k některým řádkům zadat jiný kurz, než jaký je zadán v hlavičce výpisu.
Jak vytvořím dodatečně příkazy k úhradě k více fakturám najednou?
V přímé likvidaci bankovních výpisů chybí tlačítko Ostatní. Kde je možné ho najít?
Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu
Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu