Uživatel nemá přístupné nabídky přímou likvidaci a automatickou likvidaci bankovních výpisů. Proč?
K čemu slouží parametr "Maximální počet řádek příkazu"?
Lze znovu natáhnout do Byznysu výpis, který je již zlikvidován všemi kroky automatické likvidace?
Lze nastavit implicitní cestu, odkud budou natahovány výpisy z banky?
Co způsobí, že nelze opravit výpis zlikvidovaný Přímou likvidací?
K čemu slouží tlačítko Kontrola v hromadném pořízení a opravě příkazů k úhradě?
Co se bude zobrazovat v textu příkazu k úhradě, pokud zatrhnu parametr Nepřenášet text z přijatých faktur do příkazu?
Lze automaticky spárovat platbu s přijatou fakturu, na které je uveden jiný bankovní účet než ve výpisu?
Při zpracování měnového výpisu přímou likvidací nelze zapisovat do sloupce Částka.
Je možné přidat k výpisu likvidovaného přímou likvidací přílohu?
Lze změnit na detailu výpisu v Bankovní výpisy z banky koncový stav?
Potřebujeme zjistit, zda nám přišla určitá částka na účet, ale nevíme, na jaký účet, ani jakým výpisem mohla přijít.
Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu
Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu