Interní zóna Zjistit cenu

Interní zóna

Co způsobí, že nelze opravit výpis zlikvidovaný Přímou likvidací?

Publikováno: 19. 4. 2019

Pokud uživateli nejde opravit výpis, který byl zlikvidovaný Přímou likvidací, tak důvodem může být to, že účetní doklad daného výpisu je již přenesen do modulu Finančním účetnictví. Při pokusu o opravu se zobrazí hláška “VÝPIS … JE JIŽ ZAÚČTOVÁN!”. V takovém případě musí uživatel nejprve účetní doklad v modulu Finanční účetnictví smazat. Poté půjde výpis v přímé likvidaci opravit a po uložení se účetní doklad vygeneruje znovu.

Nenašli jste odpověď?
Kontaktujte nás

Hotline Byznys

Po – Pá: 07:00 – 17:00
Tel: +420 318 40 20 20
E-mail: hotline@byznys.eu

Hotline Mzdy

Po – Pá: 08:00 – 15:00
Tel: +420 318 40 20 30
E-mail: hotline@byznys.eu

Systém Byznys vám přináší Seyfor

Síla dat: Jak na reporting v Byznysu

Registrujte se zdarma na webinář. Ukážeme možnosti reportingu v Byznysu. A odkryjeme jedno překvapení.

To mě zajímá
Zavřít